Sunduğumuz Hizmetler

Tedavilerimiz

Bel Fıtığı

BEL FITIĞI Bel fıtığı, bel bölgesi omurları arasında yer alan disk adlı yapının si

Bel Ağrıları

Bel Ağrıları Bel ağrısı, ağrıma, acıma, yanma veya batma şeklinde, keskin veya kün

Boyun Fıtığı

BOYUN FITIĞI Boyun fıtığı, omurgayı oluşturan kemiklerin arasındaki diskin zaman

Boyun Düzleşmesi

Boyun düzleşmesi nedir? Omurgayı oluşturan 33 omurun yedisi boyun bölgesinde bulun

Sinir Sıkışması

SİNİR SIKIŞMASI Sinir sıkışması sendromu ya da sıkıştırma nöropati olarak da bilin

Fibromiyalji

FİBROMİJALJİ Fibromiyalji (yeni Latince fibro- fibröz doku, Yunanca myo- kas, Yu

Omuz Ağrıları

OMUZ AĞRILARI Omuz ağrısı bel ve boyun ağrılarından sonra 3. sıklıkta görülen bi

Eklem Kireçlenmesi

EKLEM KİREÇLENMESİ (Osteoartrit) Osteoartrit (kireçlenme, artroz, dejeneratif ar

Diz Kireçlenmesi

DİZ KİREÇLENMESİ Gonartroz, diz ekleminde oluşan kıkırdak kaybına verilen addır.

Çapraz Bağ Yaralanmaları

ÇAPRAZ BAĞ YARALANMASI Ön çapraz bağ yaralanması , ön çapraz bağın (ACL) gerilmi

Tortikolis - Eğri Boyun Hastalığı

Tortikolis - Eğri Boyun Hastalığı Boyunda eğrilik oluşturan birçok hastalık bulu

Menisküs

MENİSKÜS Menisküs, insan dizinde yer alan kıkırdak dokudan oluşmuş bir yapıdır.

Skolyoz

SKOLYOZ <pSkolyoz, omurganın göğüs (thoracic) veya bel (lumbar) bölgelerinde görüle

Topuk Dikeni

TOPUK DİKENİ Topuk dikeni topuk kemiğinde (calcaneus) oluşan bir tür osteofit'ti

Bursit - Tendinit

Bursit - Tendinit Bursit ya da bursitis, bursa olarak adlandırılan, bir eklemi

Bel Kayması

BEL KAYMASI Bel Kayması Bel kayması, üstte bulunan omurun altta yer alan omur üz

Manuel Terapi

MANUEL TERAPİ Manuel terapi, manipülatif tedavi ya da manuel ve manipülatif teda

Huzursuz Bacak Sendromu

HUZURSUZ BACAK SENDROMU Huzursuz bacak sendromu (HBS), uyku ya da istirahat esna

Ayak Burkulması

AYAK BURKULMASI Ayağı alt bacakla birleştiren ayak bileği eklemindeki bağların v

Tetik Nokta Tedavisi

TETİK NOKTA TEDAVİSİ Tetik noktalar kas dokusunda bulunan düğüm bölgeleri ve ban

Karpal Tünel Sendromu

KARPAL TÜNEL SENDROMU Karpal Tünel Sendromu (kısaca KTS), parestezi, ağrı, uyuşm

Donuk Omuz Sendromu

DONUK OMUZ SENDROMU Donuk omuz, sendromu (adesivkapsülit) omuz eklem kapsülünün

Omuz Sıkışması Sendromu

OMUZ SIKIŞMASI SENDROMU İmpingement Sendromu olarak da adlandırılan omuz sıkışma

Omuz Kas Yırtılması

OMUZ KAS YIRTILMASI Omuz ekleminin hareketini sağlayan kas gruplarından bir tan

Kalça Kireçlenmesi

KALÇA KİREÇLENMESİ Osteoartrit veya halk arasında kullanılan ismiyle kireçlenme,

Aşil Tendiniti

AŞİL TENDİNİTİ Aşil tendonu insan vücudundaki en büyük tendondur ve 1,000 pound

HALLUKS VALGUS

HALLUKS VALGUS <pAyak başparmağının kökündeki eklemin açısının bozularak başparmağı

Baker Kisti

BAKER KİSTİ Bir Baker'ın kisti olarak da bilinen, Popliteal kist , arkasında sıv

Parmak Ucunda Yürüme

PARMAK UCUNDA YÜRÜME Parmak uçlarında yürüme bir kişinin topuklarına ya da ayağı

Çocuk Diz Ağrıları

ÇOCUK DİZ AĞRILARI Çocuklarda diz ağrısının çok sayıda nedeni olabilir ancak Per

Düztabanlık

DÜZTABANLIK Düztabanlık (Pes planus), ayaktabanındaki uzunlamasına veya enlemesi

Tenisçi ve Golfçü Dirseği

TENİSÇİ ve GOLFÇÜ DİRSEĞİ Tenis dirseği olarak da bilinen, lateral epikondilit ,

Kemik İliği Ödemi

KEMİK İLİĞİ ÖDEMİ Ağrılı kemik iliği ödemi, orta-ileri yaştaki hastalarda görüle

Diz Protezi Rehabilitasyonu

DİZ PROTEZİ REHABİLİTASYONU Diz protezi ameliyatı sonrası hastalara fizik tedavi

Kalça Protezi Rehabilitasyonu

KALÇA PROTEZİ REHABİLİTASYONU Kalça protez ameliyatı kalça eklemi belirli nedenl

Spinal Stenoz Tedavisi

SPİNAL STENOZ TEDAVİSİ Omurgamızın bel bölgesindeki omurlar arasında, hareket ve

İnme Rehabilitasyonu

İNME Rehabilitasyonu Dünyada en sık karşılaşılan beyin ve sinir sistemi hastalık

Felç Rehabilitasyonu

FELÇ Rehabilitasyonu İnme, veya felç, beyne giden damarların tıkanıklıkları ya d

CP Rehabilitasyonu

CP Rehabilitasyonu Serebral palsi (SP), gelişmekte olan beyinde intrauterin döne

Pediatrik Rehabilitasyon

Pediatrik Rehabilitasyon Pediatrik rehabilitasyon (çocuk rehabilitasyonu), yeter

Kas Hastalıkları

Kas hastalıkları Tıp dilinde kas hastalıklarına kas distrofisi denir. Distrofi k

MS - Multiple Skleroz

MULTİPLE SKLEROZ Multipl Skleroz (MS) hastalığı, etkisini merkezi sinir sistemin

Yüz Felci Rehabilitasyonu

Yüz felci rehabilitasyonu Yüz felci, ya da fasiyal palsi, yüz kaslarını etkileye

Konuşma ve Dil Terapisi

Konuşma ve dil terapisi Konuşma-Dil Patolojisi bir tarafından uygulanan bir uzma

Omurilik Yaralanmaları

Omurilik Yaralanmaları Terapisi Bir omurilik yaralanması ( SCI ) hasarıdır omuri

Spina Bifida Rehabilitasyonu

SPİNA BİFİDA Rehabilitasyonu Spina bifida, nöral tüpün gelişimde konjenital defe

Brakial Plexus

Brakial Plexus Omuz ve boyun üzerine düşmeler, plexus brachialis’e komşu kemik k

Yutma Rehabilitasyonu

Yutma Rehabilitasyonu Yutma bozuklukları (disfaji) yiyeceklerin ağız boşluğundan

Travmatik Beyin Hasarı Rehabilitasyonu

Travmatik Beyin Hasarı Rehabilitasyonu Travmatik beyin hasarı ( TBI olarak da bi

Ozonterapi

Ozon tedavisi nedir? Oksijenli solunum yapan tüm canlılar için oksijen, hayati bir önem t

Mezoterapi

Mezoterapi, ilk olarak 1952 yılında Dr. Michel Pistor tarafından uygulanan estetik amaçlı tıbbi b

Akupunktur

AKUPUNKTUR NEDİR? Akupunktur, vücudunun belirli noktalarına, çok çeşitli derinli

Nöralterapi

NÖRAL TERAPİ Sağlıklı bir kişinin vücudunda serbestçe akan enerji akışı vardır.

Perinöral invazyon Tedavisi

Tümör hücrelerinin organın çevresinde bulunan sinir hücrelerini tutması perinöral invazyon denir.

Proloterapi

Proloterapi zayıflamış, aşınmış, yıpranmış, hasarlanmış, gevşemiş ve gücünü kaybetmiş tendon, lig

CGF - Konsantre Büyüme Faktörü

CGF-CD34 Concentrated Growth Factor (Konsantre Büyüme Faktörü) teriminin kısaltılmış halidir. Yoğ